Hiszpania i gorąca Benalmadena

Od zawsze interesowała mnie Hiszpania, nawet parę razy udało mi się odwiedzić ten piękny kraj, aczkolwiek wiadomo, że nie był to każdy jego zakątek. Trafiłem na świetną ofertę Last Minute i nie zastanawiałem się nawet chwili dłużej, jedziemy!

Wylot był z Wrocławia, ale to żaden problem. W ofercie było pełne wyżywienie, nocleg i transfer z lotniska. Dodatkowym plusem była możliwość wypożyczenia samochodu. Lot do Malagi był dosyć długi, bo prawie 4 godziny. Plusem tego lotu było to, że można było zobaczyć piękną Barcelonę z lotu ptaka, niesamowite. Po dotarciu na miejsce udaliśmy się na transfer z lotniska, wszystko bez żadnych komplikacji. Transfer zajął około 30 minut. Benalmadena znajdowała się ok. 25 km od Malagi. Dotarliśmy do hotelu akurat na obiad, posiłki były serwowane w postaci szwedzkiego bufetu. Postanowiliśmy się zatrzymać w MedPlaya Hotel Bali. Obiekt miał basen ze świetnymi zjeżdżalniami, dużym plusem była też bliskość do morza. Wyżywienie było bardzo dobre, duży wybór i świeże owoce.

Wzdłuż Benalmadeny ciągnie się piękna promenada, która podczas zachodu słońca robi wrażenie. Świetne jest też to, że nie jest to takie typowe miasteczko turystyczne, ponieważ bez problemu można było znaleźć supermarkety z dosłownie wszystkim i normalnymi cenami. Podczas naszego pobytu zdecydowaliśmy się na wynajęcie samochodu – był to bardzo dobry pomysł, ponieważ wybraliśmy się na wycieczkę na słynny Gibraltar. Niesamowite miejsce, taka ciepła Wielka Brytania. Podczas pobytu na Gibraltarze wjechaliśmy na górę kolejką, gdzie można było podziwiać piękne widoki w towarzystwie małp. Ceny za wynajem auta były korzystne pod warunkiem, że brało się samochód na dłuższy czas. Pobyt w Benalmadenie oceniam wspaniale. Oferta ta była naprawdę strzałem w 10!!! Pogoda dopisała w 100%. Zdecydowanie się na ofertę Last Minute do Hiszpanii było naprawdę świetnym wyborem, polecam!

Dla tel. komórkowych

niedziela: nieczynne

Content

Oferta TUI w Travel Shops

Odkrywaj świat z TUI. Wakacyjna oferta w ponad 90 krajach oraz setki wycieczek fakultatywnych, które dostarczą niezapomnianych wrażeń. Last Minute i First Minute. Oferta samolotowa oraz z dojazdem własnym. Najpopularniejsze kierunki w najlepszych cenach. Zaplanuj swój wyjazd już teraz.

Zapytaj o ofertę TUI już dziś! Zapraszamy do kontaktu.